Oftest stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål

Kan jeg betale med Dankort?

Nej!

Kan jeg ændre i selve menuerne/buffeterne?

Som udgangspunkt har vi sammensat alle vore menuer og buffeter til en specialpris, og de kan derfor kun købes med den fastsatte sammensætning. Ønsker du imidlertid at ændre i menuen/buffeten, kan vi sagtens gøre dette - dog beregnes der en ny pris, og vi kan ikke garantere at prisen bliver den samme.

Hvornår på selve dagen leverer I maden?

Vi leverer som regel maden senest 1/2 time før dine gæster kommer - og op til 2 timer før spisetid. Så der er god tid til at skære kødet og lune de retter, der eventuelt skal lunes.

Er maden varm når den kommer?

Vi leverer al den varme mad i termokasser, så maden kan holde sig godt varm under transporten og indtil den skal serveres.

Vedr. allergener

Henvend dig til Kenn og Dorte.

Hvilke område leverer I ud til?

Vi leverer mad stort set over hele Midt- og Nordsjælland, samt hele Storkøbenhavn.

Koster det noget at få leveret maden?

Nej, det koster ikke noget. Slagter Olsen har altid tilbudt gratis udbringning.

Et par gode råd til når du bestiller:

Husk at oplyse om den korrekte leveringsadresse: vejnavn, husnummer, postnummer og by. Det er vigtigt at vi kan finde vej til dig på selve leveringsdagen.

Husk at oplyse dit mobiltelefonnummer, så vi har mulighed for at ringe til dig på selve leveringsdagen.

Hvis I skal andet på selve dagen - eventuelt i kirke e.lign., så husk at finde nogen der kan være til stede på feststedet og tage imod maden når vi kommer.

Når du vælger blandt vores menuer og buffeter, så husk at tage høje for de køkkenfaciliteter, som du råder over på selve feststedet (f.eks. festlokaler og fælleshuse).